torsdag 5. september 2013

Cup Cakes!

 
 Cup Cakes er den Amerikanske versonen av muffins og er mer pyntet enn muffinser. Og i oppskriften bruker man romtemperert smør i stedet for smeltet sm i muffinsene. Cup Cakes kommer i alle former, saker og utførelser og her har dere noen av mine.

 
Disse her og den på toppen er sjololade Cup cakes med sjokolade- og vaniljesmørkrem på toppen. Med en stjerne tipp har jeg lagd tofargede roser. Den tofargete effekten får du ved å først fylle siden av sprøyteposen med den ene fargen av kremen for å så fylle den andre siden med den andre.
 
 
 
Ved en annen anledning har jeg laget vaniljecupcakes med vaniljesmørkrem på. Her har jeg farget kremen lys rosa. Dette er andre gangen jeg prøvde meg på roseteknikken, så om dere bare legger merke til den på toppen og ikke de andre ;)
 
 

 
Og til slutt mitt mesterværk, Oreo Cup Cakes!
Disse får ett eget innlegg senere hvor jeg også vil legge ut baseoppskriftene jeg bruker på cup cakes og smørkrem.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar