tirsdag 14. april 2015

Spiselige bordkort til Theodor sin dåp

"Jeg er jo kjent for å gjøre ting enkelt." sier jeg med den største ironi om meg selv.

I kjent stil tar jeg, igjen, å gjør ting vanskligere og mer avansert enn det det trenger å være og lager spiselige bordkort i stedet for å kjøpe noen ferdige i papir eller å lage noen enkle i papir selv.
Men hvorfor må ting alltid være så enkelt? Hvorfor ikke gjøre noe mer ut av det om man kan og vil?

Her er i hvertfall resultatet av at jeg alltid må gjøre ting vanskligere enn det må være:

 Her er en av de ferdig fylt.

 
Firkløveren ;)

Her er alle ferdig og ligger til tørk.

Hedersgjesten plassert på bodet mellom Mamma og Pappa.
 
Og jeg må nok øve litt mer på piping, er ikke helt stø på hånden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar