tirsdag 14. april 2015

Kransekaken - Ferdig pyntet

Det er nå snart tre måneder siden dåpen til Theodor og jeg har enda ikke fått vist dere hvordan kransekaken jeg lagde ble da den var ferdig montert og pyntet.
Det har vært mye stress i år og endelig har det roet seg, det gjennstår bare å få vekk alt rotet etter fyttingen og få system på saker og ting.

Men her har dere kransekaken ferdig pyntet. Ble ikke helt som jeg planla men fin selv om.
En annen ting jeg vil tipse om er å IKKE skolde alle mandlene! Selv om jeg frøs den ble den ikke seig som den skulle, men hard og tørr. Skallet innerholder verdifult fett som er det som gjør kransekaka seig. Den var god på smak da :)



 
Limt med melis og pyntet med håndlagde, lyseblå marsipan-roser og marsipan-snøfnugg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar